Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 4 juli 2010

Kalas

Kusinerna


Elias är stark som en oxe. Bära minsta kusinen är han bra på!


Kusiner!

Kalas i Hovsta!

Efter gräsklippning blev det kalas i Hovsta..det var mycket mat, och mycket godsaker..jag var extremt duktig. Tog inte en enda potatis och inte en enda godbit. Det fanns kladdkaka som var kladdigare än någonsin, det fanns jordgubbsmarängtårta, det fanns grädde. Inget av det snuddade min mun. Jag åt frukt istället. Jag är stolt, Nu jävlar!!
Sommarmat innehåller ofta mycket grönsaker och kalla såser..så då är inga problem att ersätta potatis! Inte ens för en potatisberoende som jag!

Kvällen avslutades med bio med två söta Annor.. Eclipse..jag är lika kär fortfarande =). Fast andra filmen var bäst hittills. Hoppas fyran är underbar!
Skulle ta bussen hem efter att ha pussat på 6 underbara valpar som springer runt som tokar nu =) LOVE!
Bussen skulle komma 21.34...eller neeej den skulle visst komma 21.13. Missade alltså bussen! Snälla snälla Niclas offrade sig och skjutsade hem mig!!! Tack för det! Var en underbart varm kväll, men hade ändå ingen lust att sitta och vänta alldeles själv i en timme på nästa!

Sov gott hela natten, skönt! Allt efter kl 06 är en bra tid att gå upp!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!