Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 21 juli 2009

Marieberg

Det går bra med mitt hälsosamma liv. Nu sitter jag med ett glas rött =)..! Var på marieberg med fina Evelina idag.. då beställde jag kycklingwok fast utan nudlar eller ris..såååå allt går..går inte ens att skylla på att man inte är hemma =)!!! Var jätte gott! och mätt blir man!! Till kvällsmat gjorde jag en köttfärssås med bacon, bönor, krossade tomater, morot, vispgrädde lök och köttfärs...blev super gott..med fetaost på toppen!!! Skulle haft i vitkål oxå men det glömde jag..blev nice ändå!

Vi shoppade lite jag och Eve..jag växlade pengar och fixade lite små saker till resan, tvål och sånt..en liten mini sprayburk..håret måste ju alltid se bra ut!! =)..

Nu börjar jag faktiskt få resfeber ordentligt..fast jag är mer nervös..mina BARN!! Hur ska de gå?? MEN jag vet att det kommer att vara sååå skönt att komma bort..skönt för mig att kunna tänka igenom allt och känna utan avbrott..känna vad MARIA känner..inte bara vad mammamaria känner!

Börjar kännas bättre och bättre med bejbi nu! Har inte tjafsat på flera dagar nu!! Kommunikation och ärlighet löser det mesta!

PUSSSSS PÅ ER!!!


Längtar tills jag får träffa Erika och Zelda..får bli efter jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!