Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 6 juli 2009

Lek och bus!

Evelina: är så glad för dig! Du är värd all lycka!!! <3

Idag blev det en tur till Lek och buslandet..vi drog med oss familjen Yourstone/Lerner oxå =).. Ungarna hade skit kul som alltid på detta ställe...är bra för både stora och små.. även mycket stora haha!

Nu börjar jag få resfeber..snart bär resan av mot Öland! Ska bli sååå kul..finns mycket roligt för barn att göra på Öland..lådbilslandet och djurpark mm....kul kul! Så imorrn blir det packa av..är förvånad att jag inte redan packat klart..brukar ju packa veckor innan avfärd annars...kanske lugnat ner mig lite =)!!!

Nu ska jag tvätta mina sista två maskiner så vi har något att ha på oss på semestern!

ANNA: Är stolt över dig som gjort en sådan lång resa..från att varit på botten till att blivit denna fina människa du är idag! Massa kärlek till dig!! <3

1 kommentar:

  1. Ha det så kul på Öland så leker vi när ni e hemma igen!! :0)) Kram & kör försiktigt!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!