Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 23 juli 2009

Budapest

Jaha nu drar jag =).. väskan är packad..passet och pengar är med!! Kommer sakna er alla här hemma särskilt min familj! Men samtidigt ska det bli väldigt skönt.

Massa Kärlek Er Maria!!!

ps. idag åt jag lite råris till korvstroganoffen..men det var för att jag skulle stå mig liiiite längre eftersom vi ska resa =) ds.

Älskar dig Gustaf! Du har verkligen förstått...Tack för att du finns!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en jättebra resa! Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Önskar Dig en JÄTTETREVLIG resa.
    Det är DU värd!!! :-)

    *stora kramar*
    /Carolina

    SvaraRadera
  3. Å ja älskar dig... Kom hem nu vi saknar dig massor! Annéa sa det vid frukosten idag.. "jag saknar mamma..." å lilleman oxå... så fort han hör något så tror han det är du, han har nog inte förstått att du är borta.. haha.. puss puss från oss tre

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!