Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 31 juli 2009

Lidköping och Abstinens

Är i Lidköping och hälsar på Gustafs kusin Martin och hans fru Maria!! Deras söta ungar Ronja och Tuva oxå =).. 05.22 gick jag upp idag..pust och stön!!!!!Glömde min mobil hemma!!! Har grava abstinensproblem nu...är nu verkligen bevisat hur beroende jag är av min lilla telefon!! Sjukt ju..har ju klarat mig 17 år av mitt liv utan en!! =)

pusss på er därute!!

Kommentera mera tack!! =) Såååå kul ju!!

1 kommentar:

  1. Haha det är ju det skönsate som finns att bara vara! Så länge man har sin familj med sig dvs. Att bara få koppla bort hela världen =)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!