Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 22 juli 2009

Bus, Java och resa

Idag har vi haft en mysig dag med Lucas och Eva...vi tog våra stora hjärtan och åkte till stadsparken för lek och bus!! Hade tänk att åka till lek och buslandet..men solen sken ju!! Så vi valde att vara ute! Tack för en fin dag!!




Eftersom Gustaf spelade golf idag så lämnade jag Elias till faster Anna..de gick så bra så..en liten incident och en bula i pannan bara =)=).. men han slår sig ju varje dag så det är ingen fara alls Anna!!!! Tack för hjälpen!

Ett plåster i pannan blev de =)



Busungarna delar på en nektarin.."Nu är det din tur Annéa"=)





MUMS Lucas väntar på sin tur =)











Sen gick jag och Annéa och åt på Java! En kycklingsallad utan pasta eller bulgur! Gott som tusan..la till lite kikärtor så blev jag mättare!





Imorrn drar jag till Uppsala och sover på hotell..sen går flyget mot Budapest kl 08.00 på fredag, från arlanda!





Acca: ja det var trevligt att ses live =)..vi ses säkert nån mer gång..tack för peppningen och för resehälsningen =)..kraam!!.





Sara77: Men ont i själen är ju en desto större anledning till att börja ta hand om sig! Själ och kost sitter ju ihop..äter man dåligt kan man till och med bli deprimerad...nyttig kost ger oss bra kropp och en sund lycklig själ!! Kämpa på min vän! Du klarar det!!!








PUSSS PÅ ER!!! TA HAND OM VARANDRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!