Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 13 juli 2009

Fin dag!

Känner mig lugn och glad..har just haft en fin och mysig stund med Anna på Olearys..var matchkväll så folket runt om var väl inte så lugna..=)..men det gjorde inget..vi kunde prata ändå! Åt god pasta som vi pratade till oss (stod ej på menyn) gott gott! Två glas vin till mig oxå..
Vi pratade om allt som vanligt..såå skönt! Att kunna prata och VETA att den personen blir inte rädd för vad den hör..blir inte rädd för mina "skruvade" tankar..utan stannar och förstår..

Tänk..det är säkert många som tänker som just DU..men ofta vågar man inte säga något för att man tror att just sina tankar är konstiga och fel..men ack så fel man har..vi är så lika alla i grund och botten! Det som är olika är hur vi förhåller oss till tankarna och till andras tankar...om vi blir rädda och sticker såfort de blir jobbigt eller om vi stannar och lyssnar och förstår..just sån är Anna! Hon dömmer inte! Sååå skönt! Tack för att du finns! Hon har lyssnat och hört mig och förändrats..det betyder mycket! <3


Nu ska jag vänta in Gustaf som skjutasar hem farmor och faster som passat barnen medans vi var borta..Gustaf och jag var på samma ställe fast vid olika bord..han kollade fotbollen och jag var med Anna..skönt att kunna vara borta båda två..bara några timmar sådär..

Ja just de glömde ju bort att vi var på Storaholmen idag..har aldrig varit där med barna...Hallååå var ju hur nice som helst..barna åkte lilleputtetåget med farbror och faster (vi fick inte plats)..Elias härja som vanligt..haha..hörde honom lååångt efter tåget åkt iväg! Annéa tyckte oxå det var kul!

En mycket fin dag alltså!!

PUSSSS PÅ ER!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!