Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 6 januari 2015

In i kvargträsket




Första dagen avklarad utan någon godsak. Tänk att jag ätit antingen godis, fikabröd eller något annat onyttigt typ varje dag i ett år! Förutom dom första tre månaderna när jag mådde illa under graviditeten! 
Så ni kan ju tänka er hur beroende av skit jag är. Just nu är jag så fokuserad på att nå målet att jag ganska lätt kan stå emot. Igår var första eldprovet när det bjöds på fika! Jag tog fram min medhavda kvarg och hallonröra istället. Tummen upp för det ☺️ 

Träningen känns underbart kul! Har än så länge inte gått själv till gymmet, utan gått med min sambo Gustaf. Känns tryggt och bra ☺️. Men jag känner att det kommer gå bra själv oxå. Kan vara lite svårt i början, efter långt uppehåll men jag känner verkligen att allt sitter kvar. Musklerna gör det jag vill och det sitter i ryggmärgen! 

Det bästa med att inte äta konstant och skit är att jag njuter av maten nu, istället för att bara äta och svälja! 

Hur sakta det än går, så går tiden ändå! Så varför inte göra något bra av den medans målet kommer närmre! 

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!