Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 17 januari 2015

Hey ho, let's go!



Det går framåt! - 3,6kg hittills! Och midja från 136cm ( för typ 3 mån sedan) till nu 119cm! Jag är nöjd! Går otroligt bra nu. Jag äter som jag ska och tränar som jag ska. Det första jag gör på morgonen är att sätta på mig träningskläderna, då är det liksom  så självklart att gå för att träna! En motivation! 
Sen tycker jag ju att det är kul oxå. Tacksam för det! 

Om jag lägger i en växel till så kanske kanske är jag nere vid 90 nästa lördag :) Hoppet finns!

Jag är stolt över mig själv och min disciplin! Nu kör vi!!


Stella har blivit en riktig gymbebis nu! ☺️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!