Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 25 januari 2015

Ätardag

Jag har valt att ha en ätardag i veckan, blir oftast lördag. Jag ligger runt 1200-1400 kalorier om dagen annars. Vilket är ett underskott, särskilt om man tänker på vad jag fick i mig förut. Var säkert runt 2200.

 Jag har en hatkärlek till ätardagen. Den är ljuvlig men kan även skapa skuldkänslor. Men om dom känslorna kommer så påminner jag mig om att jag är värd att äta nåt annat än torsk och nötfärs en dag i veckan åtminstone☺️ Samtidigt är det bra för mitt psyke att ha en dag i "frihet" den dagen hjälper mig uppskatta dom andra dagarna. För helt  ärligt så mår inte kroppen bra av godis och för mycket snabba kolhydrater. Så varje ätardag blir jag påmind om hur bra jag verkligen mår genom att äta så bra som jag gör! Så jag fortsätter med "fridagen" tills jag vill lägga i en växel till! 

Just nu har jag gått ner 5 kilo på 19 dagar! Jag är stolt och glad över min karaktär!

Drog av ett intensivt och tungt ryggpass med Gustaf igår kväll! Hur stark som helst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!