Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 4 januari 2015

#från111till70





Jaha! Nu smäller det. Ingen mer skitmat, inget mer godis. Men däremot massor av träning! 

Jag har tränat på gymmet både idag och igår. Känslan som kommer är otroligt positiv. Jag har saknat dom endorfinerna.  Är som världens bästa lyckopiller. 

Min plan är att äta bra, amma, gå minst 5 km varje dag och träna på gym 5 dagar i veckan. Jag har klarar det förr och tänker göra det igen!

Det allra viktigaste under denna måbraresa är ändå att jag ska vara snäll mot mig själv och fokusera på framstegen och på att något är bättre än inget. 
Jag vill och tänker vara stolt över min kropp och vad den kan åstadkomma. Självklart kommer det bli slitigt och jobbigt vissa dagar. Men då ska jag vara glad för det jag ändå gjort. Även om promenaden kanske blir 3 km istället för 5 nån gång. Ingen stor sak! Klappa mig själv på axel får bli en del av utmaningen och uppdraget 👍 

Äntligen ska jag få tillbaka en stark, fungerande kropp igen! Och pricken över i blir en glad knopp oxå! 

Innifrån och ut!

Nu kör vi!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!