Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 21 januari 2015

Glanshammars Gym!

Om och om igen! Allt går med minutiös planering och ett jävlarannama! Känns som en lång väg kvar, men försöker fokusera på en dag i taget! Hur fort jag än vill att det ska gå. 

Maria mentalt är vältränad och fit. Det är bara när jag ser mig själv i spegeln som jag blir påmind om hur det verkligen är. Är både negativt och positivt att jag är mentalt framme vid målet. Det negativa är att jag blir besviken när jag kommer på hur det verkligen Är, och det positiva är ju just att jag har ögonen på målet och känner att jag Kan!! 

Fightingface på!! 

Pussss 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!