Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 7 augusti 2011

Rutiner




Imorgon börjar Gustaf jobba igen. Själv har jag en vecka av ledighet kvar. Just nu så skriker både kropp och själ efter rutiner och kontroll. Barnen ska börja lägga sig i tid igen och maten ska det bli ordning på igen, även träningen ska höjas. Den har jag inte stannat med, men jag har inte pressat mig så hårt som jag skulle ha kunnat. Så det är vad som ska ordnas nu.

Oron i kroppen är total. Jag blir helt nervös, känns som om jag börjar om igen, med kost och allt. Men jag får ha tillit till att jag klarar detta. Bevisen för ett bra mående är alldeles för stora för att jag ska slänga bort allt jag åstadkommit. Är egentligen helt rubbat att jag ens kan tänka tanken att det ska gå åt pipsvängen. Jag tänker helt enkelt inte tillåta det. Är ju helt upp till mig hur mitt liv, min kropp och min själ mår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!