Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 22 augusti 2011

Kärlekens dag













Tack Evelina och Erik för att vi fick dela er otroligt vackra dag. Så personligt och så kärleksfullt bröllop. Musiken var underbar, människorna var underbara och inte minst brudparet var underbara. 


Känslan jag fick när jag såg min vän komma gående i kyrkan är obeskrivlig. Lyckan lyste i hennes ögon. Jag såg framför mig alla gånger vi pratat om killar, och här stod hon nu med DEN stora kärleken. Så otroligt vackert par, Både på insida och utsida.  All lycka till er!!
KÄRLEK





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!