Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 14 augusti 2011

Min semester







Jaha, sista semesterdagen snart slut. Jag har verkligen haft en underbar semester i både sinne och kropp. Känns som om jag varit borta från jobbet jättelänge och det känns inte som att semestern gått fort. Det är ett bra tecken, att inte ha låtit dagarna flyga förbi. Jag har stannat upp och jag har njutit. Då försvinner inte dagarna i ett nafs.

På nåt vis har jag ändå känt en liten stress. Igår bubblade upp i mig..en oro i kroppen. Men jag jobbar med den. Känns bättre efter att vi vandrat i skogen idag. Jag, Anna, Cesar och Annéa. Oj så kul dom hade. Skrattade nästan hela tiden =) Skogen ger lugn och harmoni. Var precis vad jag behövde.

Lite bilder från fina dagar under semestern!








2 kommentarer:

  1. hej fin blogg och super gulliga barn !!
    vart var det ni vandrade i skogen ?? såg underbart ut !!

    Lisa Alvbåge

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa! Vi vandrade i Skärmarboda. Ut mot Nora ligger det. Jätte fint och kul för barn.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!