Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 17 augusti 2011

Pump




Min senaste tränings/löparlåt!!

Blir så peppad av den!!

Jaha nu är jag långledig igen =). Bröllop på Lördag. Oj så jag ser fram emot det. En av mina äldsta vänner ska gifta sig! Så fint!!

Frustration och skuld ligger och pyr i mig. Jag gillar inte den känslan..jag gräver efter källan till den.. Nu är ju semestern slut och jag får nog ta tag i det som inte kommit upp under dessa vilomånader. Jag har inte gömt undan några känslor, men dom vill väl upp till ytan nu =). Jaja. Det klarar jag. Jag klarar allt jag vill klara.

Tänk om alla kunde förstå och inse hur mycket träning ger. Hela själen njuter. Jag vill aldrig mer gå tillbaka till att inte träna. Jag längtar efter att svettas och känna pulsen stiga!! Jag mår så himla bra då! Min drog är träning. Jag tränar för att vara hälsosam. Inte för att bli trådsmal eller en bodybuilder. Jag gör det för MIG och jag gör det för att jag älskar det och jag gör det för att jag mår bättre än någonsin!!

VILL jag äta en tårtbit så gör jag det. Men oftast så vill jag inte göra det nu. Jag klarar mig utan. Men som sagt om JAG vill så gör jag det. Inte om matdjävulen och sockerdjävulen vill det. JAG och bara JAG bestämmer vad jag ska och inte ska äta!! Det är härligt!!

Gå ut och gå nu ..hörrni!! Välj trappan istället för hissen..gå en omväg hem eller till jobbet! Det är dom små detaljerna som väcker hurtbullen i dig!!

PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!