Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 29 augusti 2011

Rekord och laddning





Tränade mitt sista pass innan loppet på onsdag. Jag har fått låna en träningsrockring av min kära arbetskamrat. Den var jobbig och bra. Gjorde ont, men det kanske försvinner efter några ggr. Den väger ca 1,5 kg och är mycket större än en vanlig rockring. Det som gör ont är att den har utbucktningar som åker in i mage och rygg medans den snurrar =). Det gör att man spänner sig och musklerna i bålen får sig en rejäl omgång. Ska nog köpa mig en egen!

Blev rekord i armhävningar idag som ni kan se på filmen. Sjukt jobbigt, hjärtat slog snabbt efteråt. Men det är ju det som är meningen.

Nu laddar jag mest inför loppet. Imorrn blir det extra kolhydrater och vila. Ska bli KUL! Hoppas toaletterna är nära starten bara. Jag har ju en förmåga att behöva gå på den innan jag ska springa iväg på mina rundor ;)

Jag är så tacksam att jag hittat min motivation och att när den inte finns där ändå tränar. Jag blir en så mycket bättre människa av detta. Jag tror att man måste ge det tid. Ibland måste man tvinga sig själv först för att sedan inse hur jävla nice det är att röra på sig och att se resultat och verkligen ta hand om sig själv. Det kanske inte alltid kan finnas motivation INNAN man börjar. Den kan komma MEDANS man tränar. Så ta dig i kragen och gör ett par sit ups, eller ett par armhävningar innan du lägger dig. Ett steg i taget!!

Heja gärna på mig genom tanken på onsdag kl 18.30!! 

PUSSS PUSSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!