Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 1 mars 2010

Våran Date!

I lördags var det dax för min och Gustafs date! Vi började dagen med att äta frukost hos Madde och Daniel. Det var mysigt och gott. Barnen röjde och lekte =) Var kul att få se barnen äntligen! Agnes blir ju stooor så fort nu! Måatw hänga med.

Sen lämnade vi barnen hos min mor och far. Drog i väg till hotellet och slappade en stund. Sen gav vi oss av i taxi till Strike och co. Där hade vi skoj...jag kom igång mot slutet...tre strikar är inte sååå dåligt tycker jag =)

Sen åkte vi tillbaka. Slappade IGEN...sen göra sig iordning inför middagen... Kl 20 var vi framme och gick in. Vi beställde maten. När vi tagit EN tugga så börjar G må dåligt...jaha..bara att gå därifrån..det var väl spenderade pengar ;) Vi hade kul på hemvägen..lite salongs var man ju!

G mådde dåligt hela natten..jag hade oxå ont i magen men inte lika mycket....så jag kunde sova gott iallafall...daten blev inte precis som vi tänkt oss...men vi hann prata och det var det som var meningen med det hela! Det går fler datetåg!

Agens blev glad över sin lilla present =)



Röjjarna!




Goda frukosten!









Underbara hotellsängen






Redo för att åka och bowla


Nice



Han vet hur man gör en strike =)




Jag med tillslut!




Cider



Öl



Redo för middag och utgång




Men så mycket längre än till halva middagen kom vi tyvärr inte!!!!

PUSSSSSSSSS














1 kommentar:

  1. vad roligt det såg ut! vad het du är! tuff brud i lyxförpackning! ;) :D kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!