Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 23 mars 2010

Min dag







Hårt arbete det här med att ta hand om sig själv. Blir nästan manisk i mina försök ibland...ibland går det bra ibland inte lika bra..men jag lär varje dag..är det som är det viktigaste.

Annars har dagen varit fin. Mulet ute men sol inne..haha! Var ute med barna ...drog fram cykel och brumbrum bilen..oj vad Annéa tyckte det var roligt att äntligen kunna cykla igen! Ute i rabatterna kommer blommorna upp...sååå härligt att se att det fortfarande finns liv i marken och att naturen sköter sitt hur mycket vinter det än varit. Våren ger inte upp i första taget inte =)
Sen bakade vi och mös. Farmor och faster kom och hälsade på..mycket uppskattat..efter det somnade barna som stockar...till och med Elias somnade utan skrik...han kan vara lite trilsk nu för tiden...men inte idag =) Tack!! Är så skönt när allt flyter på!

Förkylda är vi nu igen..men det är ju resten av befolkningen oxå, inge konstigt med det...bara att ta det för vad det är! Frisk på lördag vill jag vara förstås...då smäller det...fest! kul!!

Det var lite av min dag =)

Tack för att ni läser!

KÄRLEK I MASSOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!