Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 5 mars 2010

Matte, stress och guldstjärna

Nu är matteprovet avklarat!! Jag skrev och skrev. Nu återstår att se om det jag skrev rätt!! Är så svårt att veta om man blir godkänd eller inte... Är ju så olika poäng på olika uppgifter...ja vi får se!!

Efter provet fick jag köra som en galning för att hämta barna på dagis.. Annéa skulle vara hos tandläkaren kl 14.10. 13.55 var jag på dagis...tandläkaren är i stan alltså!! Ringde dit och sa att det var trafikstockning och att jag skyndade mig så mycket jag kunde... var bara en halv lögn...folk åker ju som sniglar..så det känns som stockning ibland!!! Men bara ca 5 min sena stormade vi in...
G fick möta upp och ta Elias...ville inte ha med mig honom in dit med Annéa... Ni som följt min blogg nåt år eller så vet att förra besöket för Annéa inte var något bra alls. Opedagogiska är bara förnamnet på personalen... MEN idag gick det sååå bra...först fick hon sitta i mitt knä men sen ville hon sitta själv och hon var såå intresserad av alla instrument =) Guldstjärna till min älskade dotter!!!

PUSSSSSS PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!