Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 12 mars 2010

Äkta

Jag är glad...känner mig lycklig på insidan...det var längesen jag gjorde det. Just NU känner jag mig lycklig, äkta lycka. Inte den här lyckan som kommer och går...den där lyckan som är grunden. Jag mår bättre dag för dag...inte bara jag som märker det. Folk i min omgivning märker det oxå. Maria har vaknat. Det tog mig ca 4 år...eller egentligen hela livet..men 4 år sedan jag tog tag i mitt liv på riktigt.

Det finns hopp för alla där ute...det finns verkligen inga genvägar...livet är svårt ibland..men som sagt så finns det alltid ljus...vi väljer att stänga det ute...men vi har alltid ett val att bjuda in det igen...Jag säger inte att det är lätt...men resan är ju målet...min resa har gjort mig till den jag är idag..och jag reser fortfarande.. Vi har alla vår egen resa...mycket tålamod och kärlek krävs..men tillslut hittar vi fram! Jag lovar!

Som min vän säger: Följ flödet!

Följ med och ha tillit till att allt ordnar sig. Ha tillit och tro till att allt är som det ska vara. Be om hjälp när du känner att du behöver hjälp.
Livet blir lättare när man lever dag för dag i denna stund. Framtiden existerar inte och gårdagen är förbi och existerar inte den heller. Vi har bara NU...NUET är det enda som existerar hela tiden...det finns inget annat. Mäktigt när man verkligen förstår det. När man verkligen förstår det så grubblar man inte..man ser bara det man gör just NU. För något annat existerar ju inte...hur kan man tänka på något som inte finns??!!

Sluta ljuga och leva i sanning! Det är botemedlet mot det mesta!

PUSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Fina du/ni.

    Jag ÄR vännen som säger: följ flödet. Jag har den äran att få följa min syster på hennes väg, hand i hand går vi tillsammans. Jag ÄR stolt över henne. När orden tystnar och hon upplever. Då är vi ett...

    Jag leder dig till ditt innersta av den du verkligen är. Jag har valt att vägleda vidare, dela med mig av min gåva till er. Tillsammans ÄR vi starka. Ljuset finns där, öppna era ögon så ser ni, vakna upp till det som verkligen ÄR. Inte illussionen av det som är, utan det som verkligen ÄR.

    Mött i kärlek vackra varelser.
    Anna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!