Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 18 mars 2010

På jobbet

Gamling: Är du vänsterhääänt??

Jag: ja

Gamling: Oj vad jobbigt för dig.

Jag: haha neee varför det?

Jag: Har du aldrig sett en vänsterhänt förut??

Gamling: Nej, eller jo, på nåt fikaställe har jag sett nån.

Gamling: Det måste varit jobbigt för dina föräldrar när du började använda vänster hand istället!

Jag: hahahaha, neeeee jag är ju född sån. Jag är född på 80-talet, då FICK man vara vänsterhänt =)

Gamling: Men, vad använder du högerhanden till då???

Jag: Samma sak som du använder din vänsterhand till!

Haha...en diskussion med en gamling som tyckte det var sjukt konstigt att jag var vänsterhänt =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!