Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 20 mars 2010

NU


Hur mitt liv ter sig ÄR ett resultat av mina tankar.

Jag har ansvar för alla tankar jag tänker om mig själv.

Jag skapar mig själv genom de tankar jag har om mig själv.

Jag skapar mig själv dag för dag!

Fråga dig själv: Vill jag känna såhär? Vill du inte det, så är det i din makt att ändra känslan till något annat som du vill känna!


Att DU inte kan rå för vad du tänker eller hur du mår är en lögn. ALLA har förmågan att ändra sitt sinnestillstånd till det bättre och på så sätt börja må bra!

Det är alltid DU som väljer hur du vill tolka en situation. Väljer du att bli upprörd över något så kan du även välja att INTE bli det. Att se det för vad det är istället. Just nu ÄR det såhär. Acceptera det, släpp det och gå sedan vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!