Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 9 mars 2010

Fin dag





Känner mig tillfreds...solen ger sååå mycket värme och liv. Jag älskar denna första vårkänslan...jag ser inte snön..känner bara värmen från den underbara solen!

Igår hade jag och barna en fin dag...hade en tidig men lugn morgon..sen drog vi iväg till Sandra och hennes söta troll.. Annéas bästa kompis Elvira...oj som dom längtat efter att få leka hemma hos nån istället för på dagis bara!
Dom lekte så bra allihop. Till och med Elias fick vara med på ett hörn =)

Världens finaste rottisar har Sandra. Åh jag ska verkligen ha en om några år. Jag kan inte tänka mig en annan vovve faktiskt. Jag är KÄR i rottisar! Snälla, fina och underbara är dom. När jag känner att jag har tid och energi ska jag ta mig an att uppfostra och älska en rottis!

Tack Sandra för en fin förmiddag. Tack för givande samtal!!




1 kommentar:

  1. Tack själva! Jätte roligt att vi äntligen kunde träffas. Elvira har berättat för alla hon träffat att "Annija" varit hemma hos OSS å lekt!!! Även tack för kloka ord :) Vi ser alla fram emot att leka igen. Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!