Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 8 februari 2010

VILA

Idag är en dag i vila...Jag ligger i sängen och har gjort det sedan jag gick och lade mig igår kväll.... =) jag har tv, data, mobil och mig själv...mycket nice!

Imorgon är den stora dagen...vi åker till Katarina...känner mig exalterad över det...hoppas vi går på djupet...det djupaste djupet....skulle ha velat haft behandling oxå..men det hann vi inte med tyvärr...får bli en annan gång! Ser hur som framemot morgondagen! Ska be ordentligt ikväll...mina änglar...dom är fina dom...alltid med mig!

Mår mycket bättre idag...öm i mage och svag fortfarande men annars helt ok...

PUSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Fina, i morron är det dax...såg va du skrev o jag tänker att bara du kan ta dig ner på djupet, det e du som bestämmer...sätt inga gränser utan dyk så långt ner du bara vill genom att vara sann i precis allt du känner... då finns det ingen ånger, då är allt sagt o det e fritt... så dyk min fina, dyk ner i sanning trots rädslorna.. Mött i MOD MOD MOD MOD... Ber för dig i morron så du har modet att vara du fullt ut i sanning o i kärlek..

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!