Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 14 februari 2010

Blandade känslor

En dag med blandade känslor...att det är alla hjärtans dag bryr jag mig inte så mycket om...alla dagar ska väl vara hjärtans dag tycker jag.... Vi eller G fick upp hyllor i barnens rum..mycket fint blev det...sen fixade vi en uppgift vi fick från Katarina. Att sätta upp något på väggen i sovrummet...som påminner oss om att vi tycker om varandra..även om vi säger ifrån ibland. Påminna oss om att inte ta ett nej personligt. Blev jätte fint... Blir en fin påminnare...



Annars har jag känt mig trött och låg idag.. brukar bli så efter jag varit uppe och känt frid...då ska egot dra ner mig igen..jag får se innåt och andas...inte låta det få tag i mig igen!!!! Lägger mig tidigt ikväll...sömn läker bäst...både kropp och själ..!



Är samtidigt mycket tacksam för allt jag har..en man som älskar mig, två underbara barn...och mig själv!



Extra tankar till Madde!!! Saknar dig!

1 kommentar:

  1. Du är så mycket starkare än dig ego älskling, låt inte det få dig att tro något annat!!

    Du är bäst.. Vi är bäst..

    Älskar dig <3

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!