Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 5 februari 2010

På tisdag

På tisdag ska jag OCH Gustaf till Katarina. Är glad att han ska med...vill ju visa mitt liv oxå...detta är en stor del av mitt liv.. Hoppas vi hittar fler svar och att vi kan börja bygga på något nytt... Men mitt liv måste förändras...det vet jag redan...men hur är mer komplicerat...hjärtat och hjärnan vill inte samma...eller dom tycker olika om de praktiska sakerna iallafall.. EN dag i taget så får vi se vart resan går. Ser fram emot tisdag...sen får vi se!

PUSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!