Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 18 februari 2010

London

Imorrn bär det av mot London. Börjar få resfeber nu..haha förr i tiden packade jag flera veckor innan resor...har slutat med det. Har taggat ned helt enkelt =)

I London är det INGA minusgrader...inte om man läser väderraporrten iallafall...kunde bli regn på lördag...men jag är sjukt trött på snö så lite regn kanske är uppfriskande!

Nu ska jag fixa iordning mig inför frisörbesöket....ååååhhhh vad jag har längtat...att jag ska vänta sååå länge mellan varven jämt! Komma å se ut som en råtta i håret varje gång =)

PUSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!