Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 5 februari 2010

Sova, matte och stora barn

Haft en fin dag idag! Matteläraren var borta så de var ingen matte idag...jag passade på att sova från 11-13...mycket behövligt oxh skönt. Sen tog jag fram matteboekn...fy fan. Nu sitter jag fast igen! Får se om det släpper igen....svårt är de iallafall!

När jag hämtat barna på dagis så drog vi iväg till coop och handlade...dom är sååå duktiga att handla med...Annéa hjälper till och Elias sitter mest å äter banan i vagnen =)

Har kommit på det nu. Att Elias är ju inte så liten längre. Han kan oxå hjälpa till hemma när jag gör mat å så. Är så lätt att glömma att han oxå börjar bli stor. Minst är alltid minst...men han är faktiskt snart 2 år!!!! Jag märker att han blir så stolt och nöjd när han får hjälpa! Så nu får jag skärpa mig med det. Annéa fick ju alltid hjälpa till när hon var mindre... Dom växer så fort så jag hinner inte med!

Annéa fixar päron på coop!



Fredagsmys var ordet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!