Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 25 februari 2010

Något att se fram emot!

Ser fram emot helgen. Då ska G och jag på date. Han har fixat allt. Vet inte vad som kommer att ske än =)... men först ska vi till Madde och co och äta frukost...ska bli riktigt mys. Får vi träffa barnen oxå...myyyyyys!!!


Min goa granne ska hjälpa mig med matten imorgon...tack!!! Om en vecka är det prov...då gäller det att geniknölarna är uppvärmda!!

Tänker på er alla som jag inte träffat på länge...ni finns hos mig alltid!

PUSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Å frukorst ska det bli i STOOORA lass=) hihi.. Jag berätta att ni skulle komma imorn på frukost för Alicia men hon trodde att ni skulle komma på en gång så spraaang till dörren o stod där o vänta sen kom hon o sa; Ilsa lr om hon sa Esa, det är iallafall Elias=) hihi Puss på er våra bästa

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!