Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 9 februari 2010

Själsligt arbete

Idag blev en mycket fin och givande dag...som alltid när jag träffar katarina. men idag var Gustaf med.

Vi pratade och vi talade i sanning...inga osanna ord, bara sanningar..om hur vi känner och mår och om hur vi ska lösa allt. Vi har nu fått redskap för att börja vår gemensamma men oxå våra egna resor... Jag är jag och Gustaf är Gustaf...vi måste bli oberoende av varandra för att verkligen älska...älska och känna sig själv...på djupet. Bara då kan äkta och djup kärlek mellan människor uppstå...då kan man mötas på ett annat plan..på ett djupare och mer äkta plan.

Gustaf tackade mig för att jag tog med honom till Katarina. Jag är glad för hans skull. Att han vaknat och att vi nu kan gå denna resa hand i hand..känna att den är gemensam.... Vi har lååång väg att gå..en nu har vi iallafall börjat. I 6 månader nu ska vi jobba ihop för att må bra och få det att funka...hitta oss själva på djupet för att sedan kunna hitta vår relation...efter 6 mån får vi se vart vi har hamnat...om det är vi eller inte...jag hoppas såklart att detta är vi..att vi nu ÄNTLIGEN kan se klart tillsammans!! Klarar vi detta, att bli oberoende av varandra...då får vi den starkaste relationen man kan ha. Då kan vi säga att vi älskar fullt ut. Att släppa taget om den som står närmast...att älska för kärlekens skull inte för någon annans skull!!

Tack för en dag i kärlekens tecken..tack för att jag är medveten, tack för att jag sett ljuset och aldrig mer vill stänga igen... Jag är evigt tacksam för att jag ser med öppna ögon och ett öppet sinne.. Jag ÄLSKAR!

2 kommentarer:

Tack för just DIN kommentar!