Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 12 februari 2010

Sjuk, matte och bio

Min son däckade i soffan, mitt i fåret Shaun=)...sjuk och trött är han min älskling! Fast vill man upp 4.30 så är det inte sååå konstigt att man däckar tillslut! Vi med för den delen! Han får alvedon och hostmedicin..men ändå vaknar han sjukt tidigt.. vi tror det är tänderna...han är mycket känslig såfort det är dax för ännu en tand att titta fram. Feber och diarré varje gång...plus hosta nu...plutten!!!!

Idag ska supersnälla farmor Maud vara barnvakt!!!! ÄLSKAR alla våra fina barnvakter...guld värda...G slipper vabba och jag missar inte matten!! Missa en lektion där...då är man rökt!!

Har räknat några tal hemma...gick super...skönt! Om ett par veckor är det prov...då är det jag som har diarré ska ni veta!!!! =)

Imorgon ska jag och Annéa gå på bio..spöket laban blir det! Kände att hon behövde lite mammadottertid...är viktigt dedär..att få bara vara med ETT barn ibland..ge extra mycket kärlek och uppmärksamhet!

Ikväll ska G ut och parta...då blir det jag och lets dance...Anna och Cesar skulle ha kommit ut och busat på dagen..men nu blev ju Elias sjuker...synd!

TA HAND OM ER OCH VAR TACKSAMMA!

Extra tanke till sjuka Erika!!

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!