Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 12 november 2013

YogiTe



Så sant, så sant! Det är en stor utmaning det med, att inse att det är jag och bara jag som har ansvar för mitt liv och hur det blir! Jag kan inte skylla på någon annan i hur jag mår eller är. Mina känslor är Mina, inte någon annans. Just nu övar jag på att vara ärligare med mina känslor. Arg är arg, glad är glad, ledsen är ledsen, och sedan låta mig vara i den känslan. För känslor kommer och går. Och dom finns där för att visa oss vägen. Ibland kanske jag behöver vara arg! 
Just nu har jag haft arga dagar. Nu är det ju självklart mest min särbo som får stå ut med det.. Men jag kan iallafall säga det, Jag Är Arg! Och den känslan har bara med mig att göra! Om jag låter den komma fram så släpps den fri och andra känslor kan komma fram. Att fastna i känslor kan leda till att jag fastnar i livet. Dit vill jag inte igen. Jag lär av mina misstag och vill ta vara på det oxå. 

Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!