Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 7 november 2013

En dag i rörelse


Relax-te och riskakor efter träning med bästa Madde! Har haft en fin ledig dag med träff med vänner, sedan gå/springa hem ca 5 km! Å nu gymträning med Madde. Det är ju sååååå kul! Å jag tänker njuta. När jag inte njuter så ska jag fråga mig själv vad Jag vill och sedan gå efter det. Jag ska njuta av min kropp och allt den ger mig. Njuta av att bli smidigare efter yogan, starkare efter gymträning och få bättre flås av att löpa. Och jag tänker göra det när jag vill! Inte för att jag måste. För jag tycker som sagt att det är såååå kul med alla dessa träningsformer. Lite hatkärlek till löpning nu i början. Men mest kärlek :) 

Skönt att lyssna på Mig, vara glad och nöjd med det jag gör och känna frid inuti och inte press. 

Livet ska vara lätt. Gör val som gör dig lycklig. Gör val som känns rätt för Dig!! 

Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!