Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 17 november 2013

Komvox





 

Vilken underbar kväll igår!! Jag har som sagt börjat i kör! Komvox heter vi. Igår hade vi Hårdrocksmässa. Jag hade fått äran att sjunga solo på " smoke on the water" , det var grymt kul att sjunga till liveband och med kören bakom blev det magiskt. Första gången i mitt liv som jag sjungit något annat än ballad! Jag upptäckte att det var väldigt roligt. Kan ta ut svängarna mer och verkligen ta i! Underbart! 
Ikväll ska vi ha mässan ännu en gång fast i annan kyrka! Längtar!! 

Varje gång jag uppträtt eller " bara" haft Sånglektion så är jag så uppfylld av energi och glädje efteråt. Vilken gåva jag fått. Vill och tänker ta vara på den ännu mer framöver.  Är ju det livet ÄR , en gåva! Alla har vi något vi är extra bra på eller blir extra glada av! Ta vara på det!!

Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!