Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 11 november 2013

Kroppen är fantastisk




Har börjar med en utmaning. Jag, Gustaf och några till följer detta schema nu under 30 dagar! Mycket ben! Alltså mycket stel gång framöver!! Är kul med sånt här som inte tar särskilt lång tid, men ändå ger resultat. Och kul att se att man klarar det. Nu är jag bara på dag 5 än så länge. Men dom 250 benböjen sista dagen ser jag fram emot ;)) 

Hittills har inte kroppsnojaMonstret tagit över mig helt. Men tankarna smyger sig på. Om att min kropp inte duger som den är. Gamla mönster som kommer fram när jag börjar träna igen. Men nu är det upp till mig att bryta dom mönstrena och göra  detta till en njutningens resa. För det är min önskan, att älska min kropp och ge den precis vad den behöver. Ett steg i taget...utan vikthets! Bara njuta och vara glad för allt gott jag gör för kroppen och psykets skull. 

Min kropp är ju fantastisk!!!!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!