Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 24 oktober 2011

Tacksam



Är ni tacksamma för allt som bjuds på här i livet?

Jag känner djup tacksamhet för allt jag varit med om, för alla människor jag mött och för att jag är jag. Att vara tacksam är det viktigaste som finns. Det är när vi är tacksamma som vi får mer här i livet. Det är då allt faller på plats och vi får det vi alltid önskat. Att varje dag tacka för allt som jag har i livet och tacka för var dag som varit ger mig kraft. Kraft att tillit till att jag gör rätt i varje beslut jag fattar. För vi kan inte göra fel. De val vi gör, gör vi för att vi ska lära oss något, för att vi ska uppleva och för att vi ska leva just det livet vi lever. Ett val går alltid att välja om. Vilken frihet...

PUSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!