Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 19 oktober 2011

Du äger Ljuset


Du är aldrig ensam!


Jag blir engagerad och jag bryr mig otroligt mycket om mina vänner. Jag vill så mycket. Men det spelar egentligen ingen roll vad jag säger och känner, för det är alltid upp till var och en att komma på och känna själva, vad som är rätt för just sig själv. Det som är rätt för mig behöver inte vara rätt för någon annan. Men jag kan finnas där, och vara där och lyssna i alla lägen. Ge råd om jag blir tillfrågad om det.

Vid sidan av kan ju allt vara så tydligt och klart...eftersom jag själv varit där. Men som sagt så är det inte så det går till.....alla har sin resa och jag ska inte bära eller ge genvägar för att det i stunden känns lättast. Allt måste genomlevas för att kunna släppas och sedan bli ljusare och bättre än någonsin. Jag VET ju att ljuset finns. Men det ska ses för att tros på...att jag säger att det kommer bli bra känns som en utopi för den som mår dåligt. För i en person som just är i fasen där allt känns svart är det svårt att se ljuset och framtiden.

Men jag vill ändå påminna om att alla utmaningar i livet ger oss otroligt mycket i slutändan. Livet öppnar upp och dörrar som hållts stängda länge öppnas och ger ljus. Om inte mörker fanns så skulle vi ju inte veta när vi såg ljuset. Så mörkret finns där för att påminna oss om att det finns hopp, tro och kärlek!

När du tittar inåt, när du öppnar upp för både mörker och ljus, då händer det grejer. Då gör det ont. Men det onda leder till det goda. Det onda rensar bort och ger plats för ljuset att få komma fram..för ingen orkar bära på mörkret länge. Tillslut släpper det och då är man tom och det som kan fyllas på är ljuset.


EN DAG I TAGET!

Jag älskar dig!!

PUSS PUSSS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!