Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 15 oktober 2011

Begränsningar





Läste ett jättebra inlägg i bloggen SMALJEANSEN.

Blev sjukt taggad av inlägget.

Jag skriver ju ofta om att vidga vyerna, att våga, att tro på sig själv. Men någonstans på vägen så har jag glömt bort att inte begränsa min kropp. Själen flyger men inte min kropp. Där har jag satt en spärr, att jag inte skulle kunna bli smal som vissa andra eller att jag inte skulle kunna få de muskler jag innerst inne vill ha. Varför har jag satt dom gränserna. Jag kan ju forma min kropp till precis vad jag vill! Jag formar ju mitt liv till det jag vill, så självklart formar jag min kropp till det jag vill oxå! Det krävs arbete, men att börja med att se resultatet framför mig och att verkligen tro på att jag kan och kommer lyckas är ju grundstenen för att jag verkligen SKA lyckas.

Imorgon ska jag och Gustaf träna ihop! Barnvakt och få vara tillsammans och göra något vi tycker om båda två. Oj så kul! Det behöver vi. Så efter jobbet blir det träningkläder på sen dra till gymmet och lyfta och springa en bit oxå.

Hänger ni på? Köra hårt nu innan jul. Kunna trycka julmat med extra gott samvete!

Nu kör vi!!?? Eller hur!!!

TA HAND OM ER OCH ERA KROPPAR!! Jag kan och DU kan!!

PUSS PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!