Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 26 oktober 2011

Jag och Elias





Min lilla stora kille är så duktig. Över 3 timmar på sjukhus idag och han gnällde inte en enda gång...lite busig i slutet bara..men vem vill inte springa omkring när man suttit still så länge =) Jag älskar dig min prins.

Här om dagen när vi var på Marieberg..bara jag och Elias, så vill han komma upp till mig. Han kramar plötsligt om mig och säger- Jag älskar dig mamma!
Vilken kille. Jag smälter...Han kan reta gallfeber på mig och få mig att slita mitt hår..men stunder som denna suddar ut allt sådant. Han är min älskade prins och jag älskar honom så. Vi har en speciell relation jag och Elias..vi är väldigt lika, där av kan han trycka på mina knappar och få mig att bli lika galen som kärleksfull..han lär mig mycket min son! Tack för att du valde mig som din mor..jag ska göra mitt bästa för att hålla mig på jorden och vara jordad med dig!

puss pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!