Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 4 oktober 2011

Grundad










Jaha, då kör jag 5:e inlägget för idag. Har känt inspiration idag. Behövde nog det efter allt jobbande. Är lätt att falla in i jobblivet och bara flyta fram utan att reflektera eller stanna upp.

Men mina lediga dagar brukar jag bli väldigt taggad att fortsätta med mitt sunda liv och mitt inre lugn. Då hinner jag inse hur bra jag mår. Alltså, stanna upp mer på jobbet är min nya läxa. Känner  mig inte stressad där, men är ju inte samma sak som att vara hemma =)

Gick på en promenad med barnen idag. Det är helt magiskt vackert ute nu. Träden gav så mycket energi och lugn. Blev nästan snurrig av att titta på mäktiga, stadiga träden som står pall för det mesta.

Har du prövat att krama ett träd, kanske låter konstigt, men det är väldigt rogivande =). Dom liksom står där och är trygga och fulla av liv. Grundade i jorden. Det behöver jag i detta samhälle där allt ska gå så fort och vara så effektivt. Träden och skogen kan få mig att slappna av i mig själv och andas, andas på riktigt.

Blåsten där ute är mysig....tända ljus, nytränad och ska snart vräka i mig blåbär och kvarg med kanel. Livet är gött!

Ta hand om dig!!

PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!