Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 28 oktober 2011

Jag vet

Det är ju så, att om jag vill att människor ska vakna, se sig själva, älska sig själva, så måste jag göra det först! Då hänger folk på av sig självt, utan ansträngning. Om det är någon som vet att enda sättet att få det man vill ha, är att släppa taget, så är det jag!

Men ibland är det så så svårt! Att släppa taget! För det gör så ont i hjärtat och jag vill rädda allt och alla från lidande! Men så fungerar det ej!

Jag vet det!

Puss puss

2 kommentarer:

  1. Och att just släppa taget om någon,något kan vara det bästa som har hänt er båda. Är en kärlekshandling till sig själv om inget annat, sen om den andra kanske aldrig förstå, ja det är ju ytterligare en sak till att släppa taget om =)Då allt har en så finurlig mening...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!