Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 18 december 2009

Sanningen

Igår brakade allt loss...jag öppnade mig och släppte allt....har inte gråtit så mycket nånsin, grät så jag skrek....hjärtat känns lättare men sinnet är fortfarande tungt! Men jag är stolt att jag lever i sanning och vågar säga allt jag vill säga...

Tacksam över att dom som hjälper mig finns vid min sida... ÄLSKAR!

NU kan min resa börja på riktigt...när alla hinder och osanningar är borta...när allt ligger öppet, bara då kan resan börja på riktigt!

1 kommentar:

  1. Tack min finafina Maria för det söta julkortet!! Vi har det tungt här just nu med mycket som händer så vi skippade julkorten i år! Viktigare saker att ta tag i för oss, men tack söta rara...era barn e så fina! Många julkramar till er i jul & ett gott nytt år!! //Eva <3

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!