Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 6 december 2009

Härlig helg!

En lyckad helg har det varit,,hääärligt! På fredag lyckades jag byta till dag istället för att jobba kväll...nice! På lördag kom familjen hit och jag bjöd på tacopaj och efterrätt...fick fina presenter..presentkort på skor..äntligen ska jag köpa mig ett par snygga stövlar! Sen bar det iväg till Birgitta på förfest..vi hade jätte kul. Åt, drack och skrattade mycket..precis som det ska vara! Vi hamnade till slut på Ritz..jag gillar det stället...alltid roligt folk där tycker jag. Träffade några jag inte sett på lääänge..kul! Idag fick jag sova ända till 9.45...sen vaknade jag av mig självt...Gustaf och barna hade haft en soft morgon dom med..Elias sover ju självklart till 8.15..passar på när det är Gustafs tur att gå upp..haha!

Nu ska det slappas...åkte upp en sväng på O helga natt..men Elias har alldeles för mycket spring i benen för att klara att stå där...vi hörde typ 3 låtar sen var det hemfärd...men det räckte =)

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Birgitta hade gjort mycket god mat!



Söta som socker!




Linda och jag





Ellinor och Sara






Birgitta överglänste min pussmun med hästlängder!!



Rebecca hade jag inte träffat på flera år tror jag..kul!





Nåt var förbannat kul..kommer dock inte ihåg vad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!