Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 19 december 2009

Maddes surprise

Idag kom äntligen dagen då jag fick överraska Madde...kul kul...9.30 hämtade jag och min far upp henne..jag hade dukat upp med lite skumpa i bilen =)... Madde var nervös...hihi..toka!

Efter lite panik över att inte hitta till stället så kom vi fram.. Jätte mysigt spa... Madde fick en lyxkur och jag tog en haiwaiikansk massage..mycket skönt. Madde var jätte nöjd med sin oxå. Jag rekommenderar varmt Hälsokällan...mysigt, personligt och duktig personal!



Madde pigg och fräsch efter sin Lyxkur!

Du var såååå mycket värd denna dag min fina! Massa puss till dig!!!! LOVE

1 kommentar:

  1. Verkligen världens bästa överaskning=) Heelt underbart.. Känner mig som en ny människa.. Tack så jätte mycket hjärtat för en underbar dag<3! Tack för att du finns i mitt liv o är MIN VÄN.. Uppskattar dig nå så enormt mycket..
    Love you!!! Massa pussar<3//Madde

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!