Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 11 december 2009

Julfest



Igår var det julfest med jobbet...jävlar va lyckat det var..kommunen slog på stort i år!! Sjukt god mat och ännu bättre underhållning...Jag sjöng mig hes till alla underbara ABBAlåtar...gu så bra dom var. Hade turnerat i hela världen hade dom och det hördes. Proffsigt som tusan. Vi dansade och sjöng och åt..en perfekt kväll alltså..kom hem kvart i tolv...sent för en tvåbarnsmor som jag...en helt vanlig vardag oxå =)

Barna fick sina sista sprutor igår oxå..nu är dom helt vaccinerade...Annéa ville verkligen inte denna gång..fick hålla henne hårt. Sköterskan sa: jag vet att du inte vill, men mamma har bestämt att du ska ha spruta.. Haha, snarare staten som bestämt det. Jag föll för grupptrycket helt enkelt. Usch..vi får be till gud att det inte blir några biverkningar längre fram i tiden!!!!

Nu får jag vara tyst resten av helgen så jag kan sjunga hyfsat snyggt på tisdag =)!!

PUSSSS PÅ ER!!!!

TACK TACK TACK Madde för lånet av er tvättmaskin!!!!!! LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!