Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 27 december 2009

Julafton i text

Nu är julen över...tycker jag iallafall...har mest jobbat...trött som tusan är jag nu... Men vi har haft det mys. Lugnaste julafton på länge. Jag har släppt på måsten och stress denna jul...sååå mycket skönare då =).. Låter allt ta sin tid och bara ÄR!

Julafton var mys med god mat och fina klappar...jag och Gustaf mös på kvällen...sen var det bara att gå upp i ottan och börja jobba...

Annéa lämnade bort sina älskade nappar..oj oj... vi slog in napparna...men den sista var svår att lägga i paketet.... - Mamma jag vill vara ifred. Ok sa jag...så fick hon sina sista minuter med sin bästa napp.. =)..sen slog hon fint in dom.. sötnos...var inga problem att ge dom till tomten...men kvällen var det lite värre....jag vill sova med min NAAAAPP!!!!! Men tillslut somnade hon...har inte varit någe skrik sen dess...så nu har vi två nappfria barn...mycket nice!!!

Har nu samlat ihop presenkort till en hel klippning och färgning på louiseH nu...åååhhh vad det ska bli skönt att klippa och göra sig fin! Gustaf blev jätte glad för sin klapp...ett halsband med brickor som jag graverat in barnens namn på...fin fint! Fick jätte bra saker från gustaf...tack bejbi...
En sjukt fin byrå till hallen av mamma och pappa fick jag..köpt på träsmak...älskar den butiken! Tack alla för en fin dag !!! Tack alla för alla klappar...är så tacksam!!

Av min fina Anna fick jag en jätte fin tröja...LOVE it! Och en ram med fin text i...den läser jag varje dag!

Lyckat till med klippning imorrn Madde =) pusssssssssssss!!!!!

HOPPAS NI HAFT EN FIN JUL ALLA! TA HAND OM ER!! PUSSAR I MASSOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!