Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 18 december 2009

Anna och Maria

Det här är min Anna...hon är den klokaste och sannaste och finaste... Hon ÄR och lever som hon lär..hur mycket hon än fått kämpa...är så stolt över henne, hon har äntligen kommit fram till att starta eget..hon kommer lyckas lika starkt som solen lyser! Framtiden är ljus för denna kvinna och jag älskar henne! Vi har gått igenom mycket. Trots pauser i vänskap har vi alltid funnits och vi har nu blivit starkare än någonsin. Vi har pratat och bättrat oss, byggt på vår vänskap och jobbat med den och blivit starkare i den. Jag står för att hon ÄR min vän.. Vi förstår varandra och dömmer aldrig...vi lyssnar och finns...finns ingen som är dumt, fel eller konstigt i vår värld...vi ÄR! Hon är alltid med mig..i allt jag gör, finns min Anna alltid med mig på ett eller annat vis.. Så tacksam att få ha dig i mitt liv...att vi möttes och utvecklats ihop i så många år. Är stolt över att ha dig vid min sida!

JAG ÄLSKAR DIG!

Håller dig i mitt hjärta ömt...nu och för alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!