Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 19 april 2012

Vänta på att leva?





Sprang 5 km idag utan att känna av foten. Härligt. Ska börja lugnt denna gång. Kommer fortsätta att cykla på morgonen istället för att gå, så hoppas jag på att inte bli överansträngd igen.

Städat, sprungit, mediterat på spikmatta och nu iväg till jobbet för ett kvällspass. Imorgon blir det fredagsmys delux. Barnen ska busa och mysa med farmor och farfar och jag och darling ska träna, kolla på lets dance och soooova ut på lördagsmorgonen. Underbart! Så tacksam för alla villiga barnvakter som jag bokar med kort varsel.

Tanken slog mig idag att jag väntar för mycket. Livet är ju det som ÄR varje dag. Vare sig det är fredagsmys eller inte. Ikväll ska jag jobba, och jag ska vara närvarande i det, för jobbet är en del av mitt liv, och jag tycker om det. NU är nu...imorgon är imorgon. Jag vill inte vänta på att leva och sedan komma på att det var ju livet jag levde varje dag...inte bara på lediga helger =)

PUSS PUSS



1 kommentar:

  1. Så sant, man kan ju leva alla dagar och jobba samtidigt :)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!