Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 28 april 2012

NU




Är proppmätt, dax att sova. Varit på lite galej...

Upp på cykeln imorrn bitti innan jobb.... funderar på hur jag ska överkomma min egensatta gräns som jag satt vid 70 sträcket.... kanske är jag för hård mot mig själv, eller så är jag för mesig mot mig själv... träningen är jag sjukt bra på...kosten går bra för det mesta, men inte jämt...är där problemet ligger....kanske lägga upp ett nytt träningsschema för maj månad. Japp, så får de bli!! NU kör vi!! 

Har jag satt upp en gräns, så kan jag även ta bort den!! Svårare än så är det inte!

PUSS PUSS

Bild från i somras. Har kommit så långt sedan dess! Men just här var nog startskottet. Tack för sparken Madde =)

1 kommentar:

  1. Kör bara kör, det fixar du!
    Du är som sagt grym :)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!